Tuesday, December 05, 2006

Selasa Julai 18,2006 ………dan hari ini saya dapat bangundan berdiri dengan seribu senyuman…saya bungkus semua kenangan itu kemas-kemas dan saya simpan ia jauh di lubuh hati ini....jauh!!!tak terselam.....walau bukan permata di dalam genggaman namun akhirnya selaman saya sampai ke dasarnya....dan saya cukup bahagia walau hanya dapat menyentuh halusnya pasir.....dan kenangan indah itu kan saya simpan selama-lamanya hingga ke saat akhir saya menutup mata...Walau seisi dunia menentang keputusan awak....seperti biasanya saya akan setap disisi sebagai seorang sahabat dan teman yang tetap akan terus menyokong setiap inci perjuangan awak!!! Hanya tinggap satu harapan.....pinta saya hubungan persahabatan kita tidak terputus di sini..malahan doa saya ia akan terus terbina dengan tulus hati....ingat hubungan persahabatan itu tidak ada sesiapapun yang dapat memutuskannya....tiada sempadan pemisah....bajailah ia dengan seribu ketulusan di hati kerna masih jauh perjalanan yang akan kita tempuh dan kita tak tahu apa halangan yang menanti!!!....doa saya awak akan terus bahagia dengan kehidupan awak ...ya!! saya akui saya dapat lihat kaca kaca bahagia di mata dalam mata awak pada saat akhir bertemu kita di IB tempoh hari..... Pinta saya berikan saya kesempatan untuk saya terus berbakti sebagai seorang sahabat sepertimana yang pernah kita lalui dahulu.....pada waktu tiada teman bicara.... Ingatlah awak masih ada seorang sahabat untuk mendengar setiap patah keluh kesah ........hubungi saya jika ada yang menggangu fikiran.... saya tetap di sisi sebagai seorang teman....pegang segala pesan-pesan lalu!! Insya-Allah……selama kita mengikut jalan yang benar Tuhan akan sentiasa membuka peluang……

Purnama mengambang …
cuma berteman…
Bila embunpun datang tinggallah aku
Sendirian.....
Bertemankan malam ..
sepi....

No comments: