Tuesday, December 05, 2006


.......salam perkenalan.....
....aku rasa dah tiba untuk aku keluar dari waktu bermurung.....aku harus terima kenyataan dengan penuh keredhaan bahawa dia bukanlah milik aku...cuma satu tinggalan kenangan yang terpahat jauh di sudut hati ini....dan aku harus bersyukur kerna di beri peluang oleh Yang Maha Esa untuk mengenal dia lebih dari orang lain....bak kata salah seorang kenalan aku....di kala hampir semua lelaki di Malaysia (atau di Nusantara ini,barangkali...)aku terpilih di antara segelintir mereka yang dapat mengenali dia secara peribadi lebih dari orang lain....dan itu harus aku jadikan azimat dalam mengumpul kekuatan meneruskan hari hari mendatang.....bukan aku sahaja...malahan semua akui bahawa dia tiada galang ganti....biarpun aku ditakdirkan ditemukan yang hampir seiras...(dah pernahpun...terlupa pulak!!!).....namun takkan sama dengan dia...bukan kerana kedudukan dia sekarang....tapi peribadinya yang lebih menyentuh hati ini lama sebelum umum mengenalinya seperti sekarang.....tapi kata kata sahabat baik aku satu hari benar benar buat aku terpana dan kembali membuat rumusan baru...katanya...apa awak benar pasti bahawa dia cukup baik?!!!......kalau sebelas tahun dulu memang tak dinafikan lagi bahawa dialah di hati....tapi tempoh itu sudah cukup untuk mengubah segalanya.....ditambah pula dengan kedudukan dia sekarang...kemahsyuran serta wang boleh mengubah manusia dalam sekelip mata...................tapi apa pula makna mimpi aku beberapa bualan yang lepas? dia datang dalam keadaan seba putih dan mengajak aku ketemu ibu bapanya????
posted by azmi rasa at 5:23 PM Sept 28 2006

No comments: