Sunday, February 15, 2009


Harap saya yang terpaling indah ialah bila saya dapat berkongsi segala kesah indah mahupan duka bersama kamu...namun permainan takdir itu lebih perit untuk kita hadapi.....takdir tidak merestui untuk kita bersatu ....saya pendam semuanya jauh dasar hati....saya pendam semuanya hinggalah semua kenangan itu perlahan perlahan terlepas dari genggaman saya.....maafkan saya saya tak pernah di kurnia cukup kuat untuk menghadap kamu meluah semua yang terbuku...hingga takdir terus terusan menghukum saya... Walau hanya dapat memuja dari jauh,setiap kesah suka mahupun duka kamu tetap saya rasai....kata kamu rasa antara kita hanya kita yang dapat merasa....tapi saya tak menyangka berkongsi kesah sedih itu jauh lebih pedih untuk kita hadapi dari yang kita sangkakan...maafkan saya.....hati dan jiwa saya cukup besar untuk bersama kamu pada saat saat begini....menjadi insan yang terapat ,peneman setia meluahkan kesedihan..tapi malangnya taman larangan itu terkunci rapat hingga membuat saya tak layak untuk bertapak ke dalamnya.....namun izinkan saya berkongsi setiap titik titik air mata itu bersama sama kamu....biar saya kongsi setiap rasa pedih itu biarpun hanya dari jauh....

Al Fatihah...Moga Roh Ayahnda tercinta ditempatkan di kalangan hamba hambanya yang terpilih.....


BismillahirRahmanirRahim
Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani

Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
Segala puji tertentu bagi Allah, Tuhan yang memelihara dan mentadbirkan sekalian alam.
Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
Yang Menguasai pemerintahan hari Pembalasan (hari Akhirat).
Engkaulah sahaja (Ya Allah) Yang Kami sembah, dan kepada Engkaulah sahaja kami memohon pertolongan.
Tunjukilah kami jalan yang lurus.
Iaitu jalan orang-orang yang Engkau telah kurniakan nikmat kepada mereka, bukan (jalan) orang-orang yang Engkau telah murkai, dan bukan pula (jalan) orang-orang yang sesat.

No comments: